Vell overstått

20.05.2017 00:00

Hadde egentlig ikke tenkt å blogge noe i dag, eller denne uken i det hele tatt for så vidt. Likevel, her er jeg igjen. Grunnen til det er egentlig den posten jeg skrev her tidlig i mai, om reservedeler... Har faktisk gjort et kupp på bilstereo. Det er ikke akkurat en reservedel, men jeg har nå spart meg en god el kroner på dette kjøpet. Joda, vet at DAB radio er kommet for lenge siden. Nå er jeg oppdatert jeg også ;) 

Hvilken musikk liker du å kjøre bil til? Må jo nå sette meg ned lage en spilleliste, eller flere, som jeg kan ha på minnepenn i bilen. Kom med forslag! Og du - er du som meg når du hører musikk i bilen, og det er mye trafikk eller utfordrende kjøreforhold? Jeg skrur ned volumet på musikken/radioen :D Merkelig det der, akkurat som om kjøreegenskapene mine påvirkes av høy lyd. Kanskje gjør de det? Har hatt mange passasjerer med meg som ler godt av dette. Vell, vi har alle våre særegenheter. 

Bilderesultat for musikk