Utrolig...

08.03.2017 15:51

Du verden hvor mye rare maskiner det finnes. Noen er meget nyttig og andre mest rare. De mer nyttige er nok alle mulige kjøkkenmaskiner. Det er nesten ingen grense for hva en kan få til om man har den riktige maskinen. Det finnes alt fra de små knivsliperne til de store maskinene som nesten gjør alt for deg, baking og alt blir jo en lek. Mulig du nå synes jeg er vell entusiastisk, men skal ærlig innrømme at jeg ikke var helt klar over hvor stort utvalget egentlig er. Samtidig som jeg har sjekket hva som finnes ble jeg litt drømmende... når får man tak i en maskin som også serverer og tar oppvasken? ;) 

Ser det liksom for meg. jeg i god stolen og lytter på musikk, mens jeg nyter lydene av maskiner som tar seg av alt. Men - nope! Det er ikke en slik verden jeg egentlihg vil ha. Er heller latskapen som snakker når slike tanker kommer ;) Blant annet oppvasken har en tendens til å bli stående litt for lenge ;( 

Forresten husker du denne? 

Bilderesultat for brødskjærer