Tidlig ute...

15.05.2017 14:54

Har i mange år vært ganske misunnelig på de som er tidlig ute med julegaveinnkjøp. Ja, har faktisk en venninne som er ferdig før august hvert år. Så her sitter jeg og tenker jeg skal føølge hennes eksempel. Det vil si at når det dukker opp gode kjøp så slår jeg til uansett om vi kun er i mai. Dermed har jeg tatt litt tid nå til å google rundt etter små og store tilbud. Kom blant annet over produkter fra www.kitchentime.se. har selvsagt benyttet anledningen, og tipper moren min blir veldig fornøyd denne julen :) 

Må også innrømme at det vil gjøre godt for lommeboka å gjøre som dette. For ikke å glemme at jeg slipper springe rundt sammen med halve Norge i desember. Dette året kan desember heller bli måneden hvor jeg faktisk kan kose meg med en lang adventstid, ro og hyggelige syssler. 

MEN - nå er det på tide å finne frem bunad og annet stæsj til 17. mai. 2 dager på meg til å få strøket bunadsskjorte, pusset søljer og slikt. Ha en flott nasjonaldag dere!! 

Bilderesultat for bunadsølv