Tar det rolig

13.12.2016 18:18

Ser de fleste driver å stresser med jul og forberedelser. jeg for min del har tatt det rolig i det siste og lest meg opp på en del angående klimaendringer. Er ikke lett for en "lekmann" å vite hva som blir riktig i alle påstandene. Noen hevder vi går mot ny istid, andre sier vi får varmere klima. metrologer sier dette går i hundreårssykluser. Så ikke å vente at folk flest lar dette temaet gå dem litt hus forbi. Mener ikke at de ikke bryr seg, men det er vanskelig å forholde seg til stadig skiftende verdensmeninger. Uansett jordkloden er vakker og nå er det kansje på tide og heller tenke ppositivt fremover. Vi trenger det på alle fornter, ikke sant ;) 

Hopper av her jeg med å vise dere dette vakre bildet tat fra verdensrommet. Må finne et lån online. Tror du ikke vaskemaskinen røyk... hvem har ccash til slikt i desember? ikke jeg... 

Bilderesultat for the earth from space