Stilige og skitne biler

15.07.2015 10:38

Sitter her og surfer på nettet som jeg ofte gjør. Jeg leter ofte etter inspirasjon og nye impulser. Da kom jeg over disse bildene av stilig vindusdekor....Det vil si skitne vinduer det er laget kunstverk av :) Se å disse stilige og skitne vinduene da:

Det ene leder til det andre, og jeg kom også over denne militærfargede bilen med Mona Lisa på:

Så jeg fortsetter å dagdrømme, ja, for jeg har en bil, selv om jeg ikke bruker den mer enn nødvenidg! Og en del av meg elsker stilige biler av typen Fast&furious. Så jeg surfer videre, og havner til slutt inn på en side for bildeler styling. Der fant jeg mye stilig, og det endte opp med at jeg kjøpte meg noe folie til lyktene :p Men det hadde vært stilig med noe ordentlig kule motiver da! Kanskje jeg bare får la være og vaske vinduene en periode? Tross alt så bruker jeg den jo ikke mye :)