Rust er no dritt!

17.08.2015 13:10

Æsj altså... Bilen min er blitt kjemperusten på undersiden. Ikke bare på undersiden, men det har skjedd noen reaksjoner som jeg ikke helt husker hvordan man uttaler, også inni sjåførdøren! Så det er rust der også. Vinduet på sjåførsiden virker altså ikke, og det kan fort bli trafikkfarlig. Derfor var jeg nødt til å få ta i nye ledninger til vinduet, for de som egentlig skulle være der, var begynt å forsvinne :o 

Heldigvis så har jeg en svoger som er veldig flink til alle disse tingene, og han har brukt helgen sin på å hjelpe meg med dette prosjektet. Vi fikk takk i ledninger som vi trengte (ikke aner jeg hvilke dette er), og svogeren min fikk fjernet noe rust, og vasket og ordnet. 

Så nå er jeg en lykkelig eier av en bil som faktisk har vinduer som virker, etter nesten ett åt uten vinduer jeg kunne kontrollere med knappen...