Mye å finne online

12.01.2017 13:51

Godt nyttår, og håper alt er vell. 

Har egentlig ingen plan for denne posten annet enn at jeg tenkete jeg måtte gi lyd fra meg. Sitter egentlig å bare Googler rundt om. Har vært innom alt fra Skruvat til YouTube. Jeg har lest nyheter og ledd litt av sarkastiske Tweeter. Twitter er egentlig helt genial underholdning, selvsagt litt alt etter hvem du følger. Jeg følger en blanding av frilansejounalister til private kontoer. Følger folk fra forskjellige land også. Det er fascinerende å se når folk fra forskjellige kanter av verden uttaler seg om de samme temaene. Da kommer virkelig kulturforskjeller godt til syne. 

Tør jeg si det? jeg følger Trump på Twitter. hva skal man si om det som kommer der...vel. Du kan sjekke kontoen selv og danne deg en mening. Det jeg ser helt klart, er at joda jeg skjønner hvorfor noen liker han og hvorfor noen ikke gjør. ;) 

Men du, sjekk denne... Blir du ikke i godt humør av dette klippet da vet ikke jeg ;) 

youtu.be/2HgWcB4T8xE