Julegaver!!

03.12.2014 19:57

Jepp, for tenk det så har jeg faktisk handlet flere julegaver denne uken. Har til og med pakket dem inn :)

Så nå ligger de oppe på gjesterommet og venter på at det skal bli juleaften. Det eneste jeg absolutt ikke vil handle mer av før laaaaangt uti neste år, er reservedeler til bilen. Syns jeg har brukt nok på det i år, takk!

Men bakingen, den har jeg ikke begynt med enda.

Hva skal dere bake til jul?  

Krumkaker bare MÅ jeg ha, og så er det også lette å lage heldigvis.  Og sandnøtter, sjokoladepletter og tørre vafler. pepperkakene kjøper jeg ferdige, for de syns jeg er best som kjøpekaker. (Bare fordi jeg ikke får til å bake dem selv, haha)

Bakingen får jeg begynne på til helgen, slik at jeg har noe å kose meg med også frem til jul, og ikke bare i julen. Jeg må vel innrømme at jeg er litt av en kakemons, og det aller siste jeg skal bake, er delfiakake. Eller bake og bake. Jeg skal iallefall lage en, men så nærme jul som mulig. For den er bare så god at jeg spiser den opp med en gang!!