Innkjøp av interiør

07.07.2018 09:59

Hvis dere er som meg, så elsker dere også interiør. Mitt siste innkjøp var puter, et nytt sofabord, telys og noe småoppbevaring. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg handlet interiør hver eneste dag, men en kan jo ikke sløse bort alle pengene sine. Uansett, jeg har funnet en fin nettside som heter confidentliving.no likte siden veldig bra så anbefaler å ta turen innom. Det neste på min ønskeliste er et vinstativ og sengetøy, jeg er jo veldig glad i vin så det å kunne ha et lagringssted er bare ypperlig og det ser estetisk mye penere ut. Annenhver måned pleier jeg å gå over leiligheten for å ommøblere og finne noe jeg eventuelt kan selge eller gi til noen andre. Det kan lønne seg å rydde med jevne mellomrom, du blir kvitt ting du aldri trodde du hadde hjemme i utgangspunktet og du blir mer organisert.