Endelig oppfrisking av leilighet

05.02.2015 01:01

Nå har jeg jobbet som frilanser ganske lenge, og endelig har jeg klart å spare nok penger til at jeg kan fornye leiligheten min litt. Jeg har søkt etter varehus på internett og fant ett byggevarehus som jeg vil benytte meg av. Da får jeg kjørt hjem varene til meg allerede dagen etter, og det er jo supert for meg som ikke har så stor bil. Jeg gleder meg til å shoppe der, slik at jeg får oppdatert leiligheten min litt.

Det finnes jo så enormt mange fine tapet på markedet. Se for eksempel på denne; 

Ah, jeg blir så inspirert av slike bilder. Jeg fant også en interiørblogg med mange flotte tapeter

Nå klør det virkelig i fingrene mine etter å fornye leiligheten, så nå må jeg smi mens jernet er varmt :) Det kommer selvsagt oppdateringer på hvordan leiligheten min blir etter hvert.