Alle pusser opp for tiden.

02.07.2014 13:53

Det virker som at sommer og ferie betyr opp-pussing for mange. Iallefall virker det slik for meg. Det hamres og bankes hos mange av naboene, og det blir levert byggmaterialer overalt her. Jeg kunne godt tenkt meg å pusse opp litt her og der jeg også, men har ikke lyst til å bruke sommeren på det :)

Nei, sommeren vil jeg nyte! (Og dessuten sier lommeboken nei til opp-pussing akkurat nå, jeg velger heller ferie) Har blitt invitert til Nord Irland, og skal reise dit om en uke!! Gjett om jeg gleder meg! Turen kom litt brått på, men flybilletten var veldig billig (Ryanair) og siden jeg skal bo hos kjentfolk, blir det jo heller ingen utgifter til hotell. Skal til en liten by som heter Donaghadee, og det skal bli spennede!

Jeg flyr til Dublin, og så er det en to timers kjøretur nordover derifra :)

Håper bare jeg også får tatt en tur til Ballintoy, hvor flere episoder av Games of Thrones ble spilt inn :)