Tid for hjemmekontor!

25.01.2019 18:08

Det er på tide med nytt skrivebord. Jeg har over lengre tid nå sittet med datamaskinen i fanget mens jeg har jobbet med papirer på stuebordet og kjøkkenbordet. Jeg føler at jeg mangler struktur i hverdagen og merker at det er så mye enklere å sette seg ned og se serier fremfor å jobbe når man ikke har ett eget "kontor". Jeg har ett hjørne på stuen som passer perfekt for en liten arbeidskrok så jeg har søkt på nett for å finne ett passende skrivebord som glir inn med resten av interiøret. På Furniture Box fant jeg drømme bordet, ett Novati HJØRNESKRIVEBORD. Det har de rette fargene, det er stort med mange hyller slik at jeg kan organisere alt rundt meg. Jeg er veldig fornøyd og gleder meg til å kunne sette meg ned på det nye kontoret mitt for å jobbe!