Tid for å trene

04.08.2017 08:42

Den deilige sommeren er over og hverdagen er over oss igjen, men vet dere hva? Jeg liker det litt jeg. Det er noe med å komme seg igang med rutiner igjen som gir litt trygghet. Ta treningen for eksempel, det gjør vondt å komme igang igjen men du så herlig det er når du har fullført den første uka og begynner på neste. Jeg klarte faktisk å komme meg over dørstokkmila i år og, det er virkelig den tyngste milen, men jeg klarte det, og nå har jeg satt meg et mål om at jeg skal klare å trene ihvertfall to ganger i uken. For meg så passer det best å ta en økt om morgenen, den beste motivasjonen er å fullføre en joggetur før soloppgang. Det er nemlig litt av en belønning de dagene været tillater det. Det er tøft å stå opp så tidlig, men heldigvis har jeg en moccamaster som fikser morgenkaffe til meg.