Snart avreise!

07.07.2014 21:05

Imorgen går turen til Nord Irland, og jeg er allerede ferdig pakket. Siden jeg reiser med Ryanair, hadde jeg bestemt meg for å bare reise med håndbagasje, men måtte inn og bestille en koffert alikevel. Jeg skjønner ikke at folk klarer seg med håndbagasje? Jeg skal jo bare være borte i 6 dager, men alikevel....

Så nå står kofferten der, mangler bare å putte oppi toalettvesken, og det gjør jeg imorgen tidlig. Jeg har skikkelig reisefeber, og gleder meg enormt til å se mine venner igjen, og se detvakre landet de alltid skryter av :)

Idag har jeg ikke gjort så veldig mye, utenom å pakke ferdig. Har ryddet litt, vasket klær og støvsuget. Det er greit at å slippe å komme hjem til rot :) Nå skal jeg legge meg tidlig, skal prøve å få meg en god natts søvn før jeg reiser, selv om jeg tviler på at jeg får sove på en stund.... Det var dette med reisefeber igjen...lol.

Jeg skal oppdatere dere med noen små, kjappe innlegg underveis!