Planlegging av neste års ferie

14.08.2017 08:48

Bedre organisering av hverdagen er noe jeg stadig jobber med da jeg arbeider frilans hjemme. Det er noe som heter frihet under ansvar og når man jobber hjemme er det mange ting som kan stjele tid. Derfor er planlegging alfa og omega. Men dagdrømming er det vanskelig å planlegge seg vekk i fra. I går fikk jeg en idé om å reise på bilferie i Norge. Jeg har ikke reist så mye i Norge og når jeg først har reist har det gjerne vært med fly til en annen by for seminarer og jobb. Så nå har jeg bestemt meg for å oppleve Norge, fjorder, fjell og små tettsteder. En slik ferie bør planlegges og bilen må være i stand til å tåle en lengre tur også. Derfor har jeg sjekket blant annet dekkene mine og funnet ut at jeg bør investere i nye. Jeg fant en bra butikk som selger dekk online så nå er bilen i hvertfall rustet for bilferie neste år.