Må jo blogge LITT!

29.06.2014 13:13

Jeg er ikke helt motivert for å bare jobbe denne helgen, derfor småblogger jeg litt også. Spiste nesten alle kanel i svingene som jeg bakte igår, så jeg måtte ut og bevege litt på meg idag morges. Tok en lang spasertur, både for formen sin del, og for å få luftet hodet litt og få noen nye ideer. Så nå har jeg enda en pause, etter noen timers jobbing.

Av og til har jeg lyst til å ta et lån hos www.folkia.no, og bare reise bort et par uker! Uten å måtte tenke på jobb eller noe som helst annet. Bare slappe av ved et basseng eller en strand, lese gode bøker, spise god mat og kanskje et lite glass vin i ny og ne. Åååå, det hadde vært deilig det!

Men snart får vi vel badetemperatur her i Norge også, selv om det er labert for tiden. Det er jo en del sol, men uheldigvis så blåser det mye, og temperaturene holder seg ganske lave. Iallefall hva jeg syns er lave :)

Nei, jeg får komme meg tilbake til jobbingen. Ha en fortsatt fin søndag dere andre.