Kamera til hverdagsbruk

20.01.2019 18:01

Jeg har prøvd ett par kameraer i det siste for å finne det som passer meg best. Det siste jeg har prøvd er speilreflekskamera. Det likte jeg egentlig veldig godt, men det er fryktelig stort å dra på. Er ikke så enkelt å snike seg til å ta bilde av barna heller når man kommer med den store boksen. Derfor har jeg begynt å se på kompakt systemkamera. Det er ett mye mindre type kamera, men med like god kvalitet på bildene. Du kan til og med bytte ut linsen på det om du ønsker noe enda mer avansert. Jeg synes de er veldig fine og praktiske. Noen av de ligner på gamle fotokameraer, noe som minner meg om barndommen når vi fikk vårt første kamera. Ett mindre kamera er mye enklere å ta med seg på tur og om det gir like bra bilder er det ingen tvil om hva jeg skal velge!