Jaja, sånn går no dagene!

21.08.2014 10:05

Dommen kom idag morges. Det var registerreima som hadde røket, og prisen på å skifte den kom på 6000 kr! Og jeg må visst bare være glad for at jeg kjører Toyota, for de har visst en eller annen slags innebygd sikring, som gjorde at ikke mer ble ødelagt. Som ventiler, eller noe. Jeg har ikke så mye greie på bil, hihi.

Men fy søren så mye man kunne ha spart på å være bilmekaniker!!

Heldigvis har jeg en venn som er akkurat det, og han skylder meg en tjeneste. Delen, dvs reima, blir bestilt på nett, og han fikser det for meg. Gullegodt!!

Ellers hadde lommepengene til neste tur forsvunnet ut av vinduet, eller rettere sagt i verkstedets kassa-apparat!

Og da måtte jeg jo ha vært hjemme istedenfor å kose meg på tur. Så tusen, tusen takk for hjelpen, min kjære venn!