Gleder meg til jul, jeg!

10.11.2014 15:14

Jepp, jeg gjør faktisk det. Akkurat som en liten unge. Men det jeg liker best med julen, er å være sammen med familie og venner, kose oss med god mat og masse kvalitetstid sammen.

Og så liker jeg å lage ting til jul. I år har jeg tenkt å lage litt nytt til juletreet, og handlet idag inn rød filt! Hva syns dere om disse?

Jeg syns de var kjempesøte, men kommer nok til å lage hjerter, juletrær og stjerner, og ikke fuglene som også er på bildet her.

Jeg husker da vi var små, og lagde dorullnisser sammen med bestemor!

Vi ungene syntes jo det var kjempemoro, men detvar sikkert ikke alltid like moro for min mor etterhvert som dorullnisse-samlingen vokste :) Den er heldigvis borte nå, men jeg syntes jo det var stor stas at den stod fremme da jeg var liten :)

Men fra det ene og over på bil. Jeg syns ikke det er lenge siden at register reima røyk jeg, men det var i august. Nå ville ikke bilen starte igjen igår, og etter at pappa tok en kikk, sa han at det var dynamoen denne gangen. Sukk. Men siden jeg har en slik snill pappa, skulle han fikse den for meg i løpet av helgen. Så jeg tror jeg får finne noe ekstra fint til ham til jul i år, siden han alltid er så hjelpsom og snill. Jeg er heldig som har ham!