Endelig ferdig....med et prosjekt!

30.06.2014 13:23

Jeg klarte å gjøre ferdig jobben jeg hadde i helgen, selv om den var ganske stor. (Oversettelsesarbeid)

Så idag har jeg slappet litt av med en god lunsj sammen med gode venninner, før jeg i ettermiddag starter på neste jobb. Tenkte jeg skulle stå på litt ekstra de neste to ukene, slik at jeg kan ta en skikkelig ferie etterpå. Det skal jeg nemlig unne meg. Og så tror jeg det er viktig for helsen også, det å ta seg helt fri fra all jobbing og bare slappe av. Lade batteriene.
Ellers er jeg redd for at man kan bli skikkelig lei den jobben man har, og det har jeg ikke tenkt å bli. Jeg liker å kunne jobbe hjemmefra, og selv velge når på døgnet det passer meg å jobbe. Har jeg lyst å sove litt lenger den ene morgene, så jobber jeg bare litt ekstra på kvelden.

Vet det er litt harry å legge ut matbilder, men SE den deilige lunsjen jeg hadde idag: