En liten smakebit av spa

06.08.2018 21:59

Jeg har lenge drømt om å ha et ordentlig spa-baderom hjemme, men det koster jo en del å pusse opp badet, så det får nok vente litt. Men jeg har likevel bestemt meg for å gjøre noen små endringer, slik at jeg i alle fall kan få en liten spa-følelse på baderommet. I går kveld satt jeg og en venninne og bladde i noen magasiner, og fant noen tips til små endringer som ikke trenger å koste mye. Så nå har jeg sjekket ut noen sider på nettet og bestilt meg regndansdusj fra byggbutikken.net og vurderer også å bestille noen mosaikkfliser som jeg tror vil bli ekstra fint over badekaret. I dag skal jeg å ta turen til noen interiørbutikker og kjøpe diverse småting som kan pynte opp, og noen velduftende produkter som jeg tror vil gjøre baderommet riktig så innbydende.